I morgon är en annan dag...

Nu har jag fixat och donat en hel dag.
Jag började min dag halv 6 i morse. Då var det bara att gå upp. Jag skulle ju på OKQ8 och jobba och har man öppning är den väl en fördel att vara i tid.
Och direkt jag kom dit var det bara att hugga in på allt som fanns att göra. Och de var inte bara en sak.
Efter många timmars arbete fick jag sluta men inte var dagen över då heller.
Det var bara att åka vidare till butiken och sätta sig där. Och jag fick väldigt mycket gjort i dag men tråkigt nog inte det jag hade planerat.

Och nu hela kvällen har jag suttit och skissat på ett litet hemligt projekt.
Men nu måste jag ge mig annars orkar jag inte med i morgon.

Man måste sova och de har jag varit väldigt dålig på dom här senaste veckorna.

Men nu blir de Godnatt!



Puss och Kram YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0