Hemma igen och tillbaka till verkligheten...

Då var man hemma igen.
Tänk hur kul man kan ha på så kort tid.
Jag har upp levt allt möjligt.
Vi var 16 stycken med på resan vara av 4 st var från företaget Bonver. Allt var helt underbara och härliga.
Första kvällen när va precis hade landat med planet så gick vi och åt på en jättefin och härlig resturant. Maten var helt underbar. Och jag kan säga att det blev bara bättre och bättre för varje dag.
Dag 2 alltså fredagen, så åt vi på IL PARADISO. Det var helt underbar mat där också. Och stämningen var ännu bättre. Det skulle man uppleva en gång till. Sen hamnade vi på ett jättekul disco, så där dansade man tills någon gång på natten.
Dag 3, lördag så var det sol och bad hela dagen. Vi åkte till Magaluf, där kan man snacka om sandstrand. Och vattnet var inte så kallt där heller. På kvällen sen så åkte vi och såg på en föreställning med dans, trolleri, sång och hästar m.m.
Det var väldigt kul och god mat var det också.
Dag 4 så var det bara att ta de lugnt för sen skulle vi ju åka hem på eftermiddagen. Så vi solade och badade på dagen och sen gick planet hem.

Men jag måste säga att detta var något helt extra. Har ALDRIG varit med om något sånt här förut. Det var så himla kul. Det var länge sen som jag hade så roligt.

Tack Tack till Bonver, känns som att tack inte räcker men än så länge får det göra de ;)

Men nu är man tillbaka till verkligheten så det är bara att börja jobba.
Nu ska jag fortsätta med balklänningen som jag håller på med. Den ska ju vara klar på onsdag men helst i morgon. Det fixar sig, det vet jag.

Nej nu nåste jag jobba.



Ha det så bra!

Pussar och Kramar YoannaH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0