Dax att vila lite... nej...

Nu är i alla fall klänning son jag sydde klar och hon son skulle ha den ha vart på Bal och allt.
Hon blev jättenöjd och de känns jätteskönt.
Fast jag och mamma satt uppe och sydde på våra klänningar till klockan blev typ 2 på natten. Och sen upp i morse och hand sy dit pärlor och knappar.
Men nu är det klart i alla fall. Jag blev också väldigt nöjd med resultatet. De var ganska svårt att sy med tanke på modellen. Men de gick jättebra och alla blev nöjda.
Jag ska lägga upp en bild senare, så ni får se vad jag menar.

Men nu ska jag nog sova lite så jag orkar med morgon dagen. Jag har ju lovat att hjälpa mamma att sy klart en klänning som ska på bal till Falun på söndag så de är lite bråttom med den också. Men de fixar vi väl. Både mamma och jag är duktiga.
Men det är inte bara det i morgon. Jag ska ner till butiken också. och fixa lite sista minuten studentpresenter.
Så det är nog bäst att sova nu.

God natt på er alla!



Puss & Kram YoannaH


Kommentarer
Postat av: Mia

Ni e då väl alltid sista minuten ni två ;)

2010-06-15 @ 23:02:46
URL: http://miaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0