Vinkväll!

I morse när jag vaknade kände jag hur skönt det hade varit om man hade vart ut och gått eller sprungit på morgonen. Jag vet inte vad som har tagit åt mig för jag har varit så hurtig den här vecka.
Men det kanske berodde på förra veckan. Jag hade ju ingen kondition över huvudtaget. Så det är väl den jag vill jobba upp.

Så nu ska jag nog gå upp lite tidigare i morgon så jag får mig en promenad.

Men i kväll blir det allt annat än en promenad. I alla fall senare, jag och en kompis ska nämligen ha Vinkväll i kväll med varma mackor och en flaska Ken Creek. Det ska bli så härligt.

Så nu får man ju bara sitta och vänta. Men först blir det en lite promenad, man måste ju förtjäna vinet också.



Nu ska jag förtsätta jobba!

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0