Länge sen...

Nu skriver jag igen. Det var ett tag sen sist men nu är jag har och jag ska försöka skriva varje dag. Om jag har tid. Det händer ganska mycket i mitt liv just nu.

Jag och anders ska flytta igen och det blir den 1 November.
Så just nu bor vi hemma hos mina föräldrar i väntan på en lägenhet.

Och samtidigt som detta kom jag precis hem i från älgjakten i lördags. Så hela lördagan satt vi och höll på med köttet vi hade fått. Och jag kan lova att djurälskare att jag inte sköt någonting i år. Men jag lovar inget tills nästa år.
Men jag fick se älgarna i alla fall. En ko men en kalv kom springandes rakt emot mig. Men direkt dom såg mig så kastade dom sig åt andra hållet.


Men just i dag är jag tillbaka i min butik. Så nu är det bara att jobba på. Försäljningarna går bra med tanke på att jag inte har marknadsfört mig så mycket.

Nu är det bara att förbereda sig in för julhandeln.

Dax att jobb igen.

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0