Wettergrendagen!

Igår var det Wettergrendagen på Karlstad universitet.
Jag var med där emd mitt företag Miss H uf där jag säljer smycken i skinn.
Halsband, armband, ringar, örhängen, diadem, hårspännen m.m och allt är gjort i skinn.



Montern blev jättebra och det var många som påpekade det. det var väldigt många som var intresserade och det visade sig på kvällen för då fick jag pris. Jag kom tvåa i tävlingen Bästa Hantverk och vann 500 kr och en biobiljett.

När vi var på banketten på kvällen så ropade dom på scenen upp mitt företags namn mitt under middagen. Det var mingelmiddag. Så när dom ropade upp mitt  företags namn blev jag alldeles skakig. men jag fick väl gå upp på scenen i alla fall. Sen ropade dom upp resterande. Sen fick vi ställa oss och berätta om vilka varor vi har och så berattade jag väl men jag skakade nästan sönder mina ben av nervositet.
 


Först så sa som motiveringen till tredje pristagarna och jag trodde först att det skulle bli jag men när det inte blev det så kom tanken "tänk om jag vinner första pris". När dom sen läste upp andra pristagaren så fattade jag att det vara jag som blev 2:a. först blev jag live besviken men också glad. jag kom 2:a i Bästa Hantverk i Värnland region.

Så jag är jättestålt och glad över att jag fick vinna ett sånt fint pris.

Nu måste jag gå och lägga mig.

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0