Skriver uppsats!

Nu sitter jag här igen dagen före inlämningen av min uppsats. Jag kan inte förstå att jag inte gör det jag ska gör. Jag skjuter alltid sådan saker framför mig.
Det är en engelskuppsats om dödsstraff. Och vi ska kommentera och väga för och nackdelar om det finns några.
Jag vet kanske hur jag ska börja men jag är dålig på engelska s¨å jag är rädd att det ska bli fel.
Men det går säkert bra.

I morgon ska jag åka på IKEA här i Karlstad och köpa tyg till min Wettergren mässa som jag ska vara med på med företaget. Det ska bli jätte kul men jag är lite nervös attt det inte ska bli bra. Jag vill att allt ska vara perfekt. Så jag hoppas att det blir det.

Så om ni ska på Wettergrendagen så har jag mässmonter 139 Miss H uf. Mässan är på universitetet i Karlstad.

Nu måste jag fortsätta plugga!

Ha en trevlig kväll!

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer
Postat av: vesna

Vilken härlig blogg du har :)

2009-03-12 @ 07:31:17
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0