Prov och bakning!

I morgon har jag prov i samhällskundkap är inte så hilma laddad, jag tycker mest att det ska bli jobbigt. min lärare gör ju inga vanliga priv där man få en fråga och ska skriva ett svar.
Utan hon skriver 3 stycken jättekonstiga frågor och sen tycker hon att vi ska skriva allt vi kan. Och inte bara att det är stora frågor, det är också jättsvårt att fatta vad det är hon vill att man ska svara på.

Och nu gäller provet:
* idiologier
* EU
* regering och riksdag
* kommuner och landting

Allt detta på tre frågor. Så det är bästa jag börjar plugga snart.

Jag bakade föresten i helgen det blev jättemycket gott.
Jag hade ju fått min nya kokbok "A piece of cake" av Leila Lindholm. Hon är nog den bästa kocken jag har kollart på.
Så i helgen gjorde jag hennes Mototskaka, den var så himla god så man kan inte ana.
Och så gjorde jag kladdkakecupcakes. : ) Jag har inte smakat min än men jag ska snart göra det. Jag var bara tvungen att ta med min till karlstad så att jag skulle få smaka. Så det gjorde jag.



Och nu ska jag göra det så jag kan börja plugga sen.

Ha en trevlig kväll!
 Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0