På väg....

Nu är jag på väg till karlstad och ännu en vecka i skolan.
Inte föratt jag tror att den här veckan kommer att bli bättre än dom andra veckorna. Jag har nämligen en engelska inlämning till på onsdag, så jag har lite att göra. Jag ska skriva om dödstraff.

I veckan var min klass och frisörklassen till Stockholm och gjorde studiebesök på riksdagen och den kungliga Operan. Det var jätte kul på Operan, jag är jätte sugen på att åka och se på Swansjön baletten. Men då lär jag få gå själv, eller så kan jag dra med mig moster.

Besöket på riksdagen var tråkigt och så var det väldigt mycket säkerhet inblandat. När vi kom dit var vi tvunga att gå igenom en sån kontroll som man går igenom när man ska gå ombord på flyg. Och naturligtvis börjar jag pipa så att dom är tvunga att kolla igenom mig, men jagkom på i efter hand att det var för att jag hade ett diadem i metal.
Sen visade hon som hade hand om oss runt och vi fick ställa frågor och diskutera saker.



Så jag kan säga att det var MYCKET roligare på den Kungliga Operan.
Nu ska jag fortsätta att se på vägen i bussen så jag inte blir illamående av att titta på datorn.

Ha en fortsatt bra dag.

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag följer lätt med på Svansjön! Vi har nyss sett filmen i skolan, från kungliga operan. och vi har också sett en modern uppsättning av den nyss. men jag vill se originalet också :) kram <3

2009-03-23 @ 19:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0