Torsdag på Dansbandsveckan!

Nu är det snart dags att stänga butiken för i dag. det har varit ganska mycket folk hela dagen. Och det har varit jättekul.
Men nu är denna dagen snart slut. Jag har gjort lite nya saker som jag har gjort i dag och även endel beställningar. Så det har varit ganska mycket att göra under hela dagen.

  


Nu i kväll ska jag och anders och hans familj ut och äta lite middag och sen ska jag och anders upp på parken och dansa. Det var jättekul i går när vi var upp dit. Anders kunde danska fast jag inte viste de. och det var jättekul för då behöver jag ju inte dansa med någon annan.

Men nu ska jag stänga butiken.
Och gå hem och fixa mig.

Pussar och kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0