Ny öppnad butik!

I går hade jag ny öppning att min butik där jag säljer smycken och ansra accessoarer i skinn.
Och dagen i går gick mycke bättre än jag trodde. Jag kom till butiken vid 3 tiden och var här under hela kvällen fram till 8.
Det var inte så mycket folk in under den sena kvällen men när min mamma var och fixade de sista på förmiddagen så var det många som kikade in.
Jag hade lite försäljning men inte så mycket. Men  och andra sidan hade jag inte förväntat mig så mycket med tanke på att det var spöregn och nästan åska ute.
Det var med andra ord inte så mycket människor i rörelse.

Men om man ska sammanfatta så var det helt okej. Och framför allt jätte kul.
Jag har fått så himla bra respons från alla, så jag är jättenöjd.

Nu är det bara att vänta på att Dansbandsveckan ska dra i gång och att kunderna ska komma in.

Nu ska jag stänga butiken för i dag.
Och åka hem och börja flytta möbler till min och anders nya lägenhet.

Puss och kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0