Min butik.

I dag har jag fått veta att jag inte fick ha de namn jag ville ha på mitt företag. det är inte alls kul fö nu måste jag tänka om jag jag har inte tid med de för jag ska ju öppna butiken nästa vecka. Och då vill jag inte krångla.
Just nu har jag tagit en liten paus men jag ska snart gå ner till arbetsrummet och fortsätta med väskorna jag håller på med.

Lite senare i dag ska jag åka och jobba. Jag ska jobba hela helgen och det är väl inte så kul men jag har inte så mycket attvälja på. Sen skulle jag ha hjälp till lite i lägneheten så vi får den klar. Vi ska ju flytta in nästa vecka nån gång.

Nu ska jag fortsätta med väskorna.



Puss och kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0