Ledig!

Nu sitter jag här igen. Men i dag är jag ledig ska bara vara på designhörnana till kl 1 så ska jag få ta det lugnt hela dan. Och det vara ju inte så dumt, det är ju jättefint väder och inte ett moln på himlen.
Jag tror att jag och anders ska åka ut till någon stuga och hälsa på men jag vet inte riktigt än. Kanske till mormor eller farmor och farfar. Vi får väl se när jag slutar här i butiken.

En annan sak som inte är så dumt är att vi kanske ska få klart lägenheten den här veckan. Det är bara lita kvar att göra måla köksinredningen, köksluckorna , hallen och lägga golv i köket och hallen. Så det är egentligen bara att göra men det är inte vi ska ska måla i köket och det är de som kan ta lite tid.

Det hade ju varit bara om vi had fått allt klart den här veckan, det är ju så jobbigt när man inte kan laga matt hemma en gång. Det är ju tur att vi fick igång kylen i alla fall. Sen ska vi ju hämta en soffa nästa vecka så då hade det varit bra om man hade haft lite plats att ställa den på.

Nej, nu måste jag fortsätta i butiken.



♥Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0