Lägenheten!

Det händer inget i den där lägenheten där jag och Anders bor. Vi bor med kartonger och påsar upp över öronen. Jag håller på att bli knäpp. Det finns ingenstans där man kan ställa saker för att det är helt fullt. Sen går det inte att städa heller, eftersom det inte är klart så är det ju så jävla skitit och det gör inte att få bort.

Så man kan kortsagt säga att det är ganska jobbigt där hemma just nu. Vi har inte heller någon spis så vi kan inte laga någon mat.

Det är ju tur att vi har min mamma och pappa. Dom bor inte så långt bort så man kan ju alltid åka till dom och laga mat eller till och med äta med dom.

Men nu måste jag fortsätta i min lilla butik.

Lite student bilder:



Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0