Dansbandvecka!

Nu sitter jag här i min lilla butik i Lisselska huset. Jag började jobba för en timme sedan, innan de satt mamma och Anders här och hade hand om butiken. Jag har varit på OK och jobbat hela morgonen. Och där kan man säga att det var mycket folk. Så tiden gick ganska fort så jag han inte göra allt jag skulle göra.

Men så är det att vara en arbetande kvinna. Jag har haft 1 veckas semester man man säga då jag inte var på OK nu efter studenten. Annars har det varit något hela tiden.

Åter till Dansveckan, så här sitter man i butiken och det är massor av dansanta människor om kring mig. Gatorna är fulla med folk. Så nu kan man säga att det är mycket människor i lilla Malung.

Butiken har gått jättebra och det är många som tycker att jag har jättefina saker.
Men man kan ju alltid hoppas att det blir fler.

I kväll nu då, då ska man väl ut och festa lite. Ska upp åp orrskogen och dansa sen blir det väl kanske en och annan drink.



Ni måste jag fortsätta jobba!

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0