Teoriprov!

I dag hade jag teoriprov för körkortet. De var ganska nervöst kan jag säga. Jag trodde att jag skulle svimma när jag satt där. Tänkte bara hela tiden att jag inte skulle fixa de så det varju jätte kul.

Men i stället för att svimma så börjar jag blöda närsblod innan jag ska gå in och sätta mig vid datorn. Och då blev jag nervös att de inte skulle hinna sluta innan jag skulle gå in och sätta mig. Så det var ju jätte kul. då hade jag två saker att bara nervös för. Men men, väl inne vid datorn kom det upp frågor som jag aldrig hade sätt så jag var ju rätt så säker på att de gick käpp rätt åt helvete.
Men mot all förmodan gick det bra.

Jag hade 57/65 rätt så jag klarade mig rätt så bra. 52 var Godkännt så jag är riktigt nöjd.



Nu har jag och dom jag bor med firat att jag klarade de med lite god mat och nu ska jag sätta mig och mysa brevid Tv:n till en film. aldrig mer öppna den boken. : )

Ha en bra kväll, det ska jag!

Puss och kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0