Nytt år och nya möjligheter.

Nu är det nytt år och jag tycker inte att jag har gjort något annat än att jobba nu i slutet av mitt jullov. Men det är väl bra, jag får ju pengar i alla fall. I dag har jag jobbat från 8 och så har jag jobbat ända sen i fredags. Så jag är lite trött nu. Så det blir väl att mys och se på Tv i kväll.

Men nyår av i alla fall kul. Jag var hemma hos Linn och badade bastu och sen lagade vi mat och åt. Jättegott va de. De blev klyftpotatis, fläskfilé och svampstuvning. Och sen marängsvisch. Åh så gott de va. Sen på kvällen spelade vi Singstar. ÅH SÅ KUL. De är ett spel jag måste köpa. :)

Så här fixade jag håret, Jag är imponerade av mig själv.

 
 


Nu ska jag gå och äta snart. Ha en trevlig kväll! :)

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0