Ny mobil!

Nu har jag köpt en ny mobil. Det är en Sony ericsson F305. Jag var ganska tvungen att köpa en ny. jag såg inte så mycket på min gamla. och jag är nöjd, de e klart de är ju visa saker som som jag inte har men jag tror inte att jag behöver dom heller.





Jag har också varit ute och övningskört i dag, med mamma. Det gick jättebra och jag hoppas att det går lika bra på uppkörningen också. Men när vi var inne och handlade höll jag på att få en hjärt attack.

Den tjejen som lurade Anders att vara otrogen mot mig kom väl in me sin mamma. Jättekul va väl det första jag tänkte. Men vad kan man göra. Så länge som jag slipper titta på henne så är jag nöjd.
Jag kan inte fatta att hon som jag har spelat fotboll med i flera år kunde göra så mot mig fanst hon visste att vi var tillsammans.
Jaja, det är inte mycket jag kan göra åt det nu. Måste väl försöka gå vidare, men det är inte så enkelt. Jag bor ju i en lite by och kan träffa på henne när som helst.

Nu ska jag fortsätta plugga till körkortet. Har ju skrivning på torsdag.

Puss och kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0