Hästarna!

I morse gick jag upp vid 7 för att jag hade sagt till grannstallet att jag ville följa med ut och rida. Så jag har varit hos StallAarum och ridit Amazing Surviver en ny krastrerad 4 årinng med ett lite busigt humör.
Så det kanman väl säga att är det jag har roat mig mer på morgonen.

Här är han fast ute på banan!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig lite lunch.
Sen blir det väl att åka in till stan och inhandla de jag behöver till i morgon. Och i kväll ska jag väl sätta mig med läxor. Jag är inte så imponerad av dom. Jag har typ jätte många olika läxor i typ 4 ämnen. Så det är inte så kul.

Nej nu måste jag duscha!
Men jag skriver mera sen. : )

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0