Måndag igen!

Nu sitter jag här hemma igen och lyssnar på Taylor Swift med love story. Det är en riktigt mysig låt.
Jag har precis skrivit klart mitt bidrag till SM i ungföretagsamhet.
Hon somär regionsansvarig i Värmland ringde mig under morgonen och frågade om jag var intresserad av att delta i SM och det ville jag så klart. Så nu har jag precis skrivit klart mitt bidrag. Eftersom jag fick veta det i dag så blev det lite smått om tid men det gör ju inget. Jag hade det mesta klart.
Jag tog mitt gamla bidrag och ändrade det. Så nu är det bara att hoppas att man kommer med på Mässan. Det hade varit jättekul. Men man vet aldrig. Man ska kanske inte hoppas för mycket. Jag får veta om jag ska vara med på mässan i slutet på April. Så vi får väl se då.

Det här är några av mina smycken som jag tillverkar och säljer.



Misshcollection.webs.com


Nu ska jag gå och duscha och sen fixa med lite mat till mig och Anders.

Ha det bra!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0