Igår som idag...

Idag har det hänt ganska mycket.
Jag hade först oförberätt prov i engelska på mogonen. Att skriva en uppsats om hur man skulle känna om man skulle bli dömd till dödstraff. Inte en så kul uppgift men det gick ovanligt bra att skriva, fast det var på engelska.
Så nu har det varit  två prov den här veckan. Men jag hoppas att det jag gjorde igår också gcik bra.
Jag har också snart sytt klart min studentklänning, den passar så bra.Ska bara sy ihop den mittbak och sätta i en dragkejda. Sen är den klar.

Sen läste jag nyss också att man skulle sluta ladda ner från olika sidor. För nu ska företagen kunna spåra din IP adress och på så sett få fast den som laddar ner. Jag vet inte hur seriöst det är men man kanske ska passa sig. jag vet inte.

Nu ska jag gå och äta något.
Vet inte vad men det blir säkert bra!

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0