Äntligen vår!



När jag titta ut genom fönstret i morse blev jag väldigt glad.
Snön är snart borta och det blöta håller på att troka upp, och det bästa var att solen sken.
Så idag ska jag nog vara ute lite i det fina vädret.
Men först måste jag städa och plugga lite, har lite saker som ska vara klart till nästa vecka.
Och det är lite jobbigt att göra som jag brukar att spara saker till dagen innan.

Sen ska jag också börja med min klippbok.
Jag har ju massor av gamla tidningar så nu tänkte jag klippa ut det jag tycker att är fint och sätta in i en bok. sen kan jag ha det som en inspirationsbok.
Det tror jag att kan vara bra att ha.

Nu nu tror jag att jag ska gå och äta lunch.
Tror att det blir soppa. Får se. : )

Puss och Kram Yoanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0