Waitress!!!

Nu har jag och anders sett på filmen Waitress.
Den handlar om en servitris som bor tillsammans med sin fruktansvärda man som tror att han äger henne. Och en av dom få saker som hon vill är att lämna sin man och vara med i en paj tävling. Men hon stoppas ständigt.
Och så händer en oväntad händelse som kommer att vägleda henne till ett mycket bättre liv.

Jag tycker att filmen var ganska bra men inte alls så bra som jag trodde.
Den var rolig och samtidigt lite tragisk. Filmen är ganska lång och många kan nog se den som lite seg.
Som många komedier så vet man nästa i början av filmen att den slutar väl men i den här filmen vet man ingen. Och jag tycker att den är mer spännande. Fast det är en komedi!
Jag måste säga att den är inte den roligaste filmen jag har sett men den är definitivt sevärd.
Så hyr den!!

Ha en trevlig myskväll!

Kramar Yoanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0