Vanling dag!

I dag är en helt vanlig dag, förutom att jag måste ringa min arbetsgivare och höra om jobb.
Jag är så nervös jag vet inte vad jag ska säga.
Måste säga att det är lite jobbigt.
Det var meningen att jag skulle göra det i går men jag vågade inte. Men i dag måste jag ta tag i saken.
Är i skolan nu förövrigt, har rast.
Men vi är väl snart på väg till idrotten. Ska bli härligt att få vara ute i den friska luften lite. :)

Men jag måste påstå att det är lite jobbigt att vara i Kralstad. Jag tycker inte om att vara ifrån min Anders.
Det är ju torsdag och i morgon får jag åka hem så det är ganska okej.
Man kommer inte att hinna med så mycke i helgen.
För det första är det Malungs marknad!!!!! :)
Och sen ska jag och min familj ha en hel dag i Mora med min Morbror på Veteran bilmässa.
Och för det tredje så kommer Björn Rosenström till Malung.
Det här kommer att bli en kul helg för jag hoppas.

Nu måste jag åka men ha en bra dag!

Kramar Yoanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0