Snö den 17:e Maj

I dag är det ju inte sol direkt. Snön faller som regn och de går knappt att vara ute.
Stackars norskar snö på nationaldagen. :S
Jag som hade förberätt mig så bra på sommaren. men men...
Nu är jag och anders hemma hos hans föräldrar för att äta lunch. Pannkakor mumma...  :)
Sen blir det en film tror jag. Vi har hyrt en ny som inte är så ny men i alla fall. Waitress heter den. Den ska tydligen vara ganska bra. jag åter kommer mer om den sen.

Fast det är sånt här väder är det skönt att vara hemma. De hade varit tråkigt att sitta i Karlstad en hel helg.
Och nu är det inte många veckor kvar till sommarlov heller. Då ska jag äntligen få börja jobba.
Tjäna pengar är inte så dumt..

Nu ska jag gå och ät!
Ha de bra så länge!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0