Snart dax för avresa!

I dag är det söndag och snart dax för mig att åka till Karlstad igen.
Bussen går tio i 7 och jag har redan packat klart. Det är helt otroligt.
Har också städat lite i dag, hittade allt möjligt smått och gott.
Som massor av dagböcker och gamla anteckningar från jag vet inte när.
Ganska kul att säga vad man skrev när man va 10 år.
Men nu börjar det i alla fall bli lite ordning i mitt rum.

Anders ska ju flytta in en soffa och lite andra grejer i mitt rum över sommaren. Mamma tycker ju inte att jag ska flytta i hop med honom förens jag har slutat skolan. OCh det kan jag förstå. Det är så jobbigt att bo på flera håll.

Jag skrev ju att mamma, jag och farmor var i mora under dagen på Valborg. Där köpte jag en ny locktång, jag provade den i dag och den var jätte bra. Den gör stora lockar och är jätte lätt att hantera.
Något jag verkligen kan rekommendera.


image12

Melissa är märket.


Måste fortsätta packa!!
Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0