Slappis dag!!

Ännu en slappis dag.
Vaknade inte förens 10 så då blir man lite trött kan man ju säga.
Å sen ringde min morbrors tjej och ville att jag skulle mocka åt hennes häst i dag för att hon inte skulle hinna de.
Så de fick jag väl göra då. Men det tog inte så lång tid, det är ju bara nått som måste göras.

Nu har jag och Anders precis ätit hemma hos han föräldrar.
Det blev rester från i går. Ost- och skinkpaj :) Mmmm
Ska snart hoppa in i duschen så jag piggnar till nån gång i dag. :P

Annars har jag inte gjort så mycke på hela dan.
Men jag har lite ångest för i morgon när jag ska åka tillbaka till karlstad och vara där en hel vecka.
Det är så jobbigt att vara i från Anders och familjen tycker jag. Men det är bara 1 år kvar snart och det kommer att gå fort. Ska ju jobba mycket med mitt UF- Företag och projeket. Och klänningarna, de kommer att bli kul.

Ha en fortsatt bra dag!!
Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0