Sjuk!

Nu har jag varit sjuk i flera dagar. Jag missade Nobelfestivalen för att jag var sjuk, jag missade också min sömnadeslektion i dag för att jag är sjuk. De är inte snällt!
Jag vill inte vara sjuk, men det är mycke man inte vill.
Nu börjar jag bli frisk i alla fall och jag hoppas att jag är så frisk i morgon så att jag grilla här hemma.
Det vore ju inte så dumt nu när det är så fint väder och allt!!
Men just i dag har jag inte gjort så mycket, Jag tog bussen hem till Malung på morgonen och sen hämtade Anders mig i Värnäs eftersom bussen inte gick ända hem.
I alla fall, sen åt vi lite. De vart inte direkt nån nyttig mat, jag hatar att laga mat när jag är sjuk.
Sen här jag sett på tv hela dagen!

Nu ska jag men ha det så bra!!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0