Shopping!

I dag har jag och Anders varit till Mora och shoppat. Vi orkade inte åka längre :P
Han fick faktiskt ihop lite grejer. Jag va nämligen "shoppingcoach" åt min Pokjvän i dag.
Jag måste säga att det gick riktigt bra med honom också.
Jag hjälpte ju min farmor och mamma onsdags.
I alla fall fick han tag på skor, linnen och solbrillor. I förebyggande syfte :P

image8
Min Anders

Men det har också varit en bra dag och mysig.
Först hade vi sovmorron, de va skönt. Det är så jobbigt att behöva gå upp när man är ledig.
Sen åt vi en liten frukost vid 11. Sen åkte vi.
När vi kom fram va det inte så kul eftersom det va fullt med folk i hel Mora. Det var innebandy cup vilket vi inte viste.
Men men, det gick bra i alla fall men det tog en stund innan vi hittade någon parkering.
Sen gick vi och åt lunch på Helmers, det va jätte gått :)
Efter de började shoppingen :P
Sen innan vi åkte hem fick jag köpa mig en Mc Flurry McDonals : )

Nu har vi kommit hem och ätit lite mat, vilket känns riktigt bra.

Nu är det snart dax för en film! The Wedding Date!!

Ha en bra kväll!!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0