Samhällsprov!!

Idag har jag haft prov i samhällskunskap. Brott och straff!!
Provet var ganska svårt men det gick ändå bra. Hoppas jag :S
Jag var så nervös innan. Jag hade nämligen glömt alla papper i skolan över helgen så jag fick plugga så jag vet inte vad under lunchrasten. Nu är det över i alla fall.

Nog pratat om de! 
I dag blir det också en joggingtur tror jag. Det känns som det i alla fall.
Måste ju komma igång någon gång till sommaren. Annarn törs man ju inte vara ute och sola. :p Joda!
Sen tror jag att jag ska laga lite mat. det känns som att det är läge för det så att jag inte svälter. Det vore ju dumt. 

Så håller jag på att planera vad jag ska göra på onsdagen. Jag är ledig nn igen och har inget att göra.
Jag kan välja på att åka hem till Malung eller stanna i Karlstad och se på film en hel dag. Tror det blir det faktiskt.
Anders kommer inte hem för ens på torsdag i alla fall så vad ska jag då gör hemma.
Jaja jag för väl se vad jag gör.

Nu ska jag gå och handla!!
Ha det så bra!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0