Prov igen!

Idag hade jag handelsprov!
Inte så kul med det gick väl bra hoppas jag.
På eftermiddagen har jag svenska, vi ska börja med nått nytt tror jag. Charles Dickens skulle jag  tro. Vi får se.
Nu på eftermiddagen ska jag nog ut och jogga, det var meningen att jag skulle göra det i går men jag orkade inte men idag ska jag ta mig i kragen.

Men nu har jag i alla fall planerat min studiedag i morgon.
Jag ska ha sovmorgon nästan hela dag sen ska jag gå upp och ha det härligt och lugnt men den mysig frukost med lite TV. Sen ska jag nog ta en promenad eller ev. fika med den kompis. Sen blir det väl att åka hem och göra lunch.
Jag har tagit med mig lite filmer också i fall jag får tråkigt. Får väl se om jag måste se någon film.

Nu ska jag gå snart gå och äta
men har det så bra

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0