Hos Jofama!

I går åkte jag till Jofama för att kolla på den nya kolletionen som hade kommit som första prov.
Det var så himla kul. Och det blev roligare.
Jag har nämligen designat en damväst åt dom och nu kommer den med i grundkolletionen. Så jag är så glad.
Tänk att få designa åt ett stort förtag. Och dom säljer ju inga billiga kläder heller utan det är ju i skinn. Så det är på kostat.

Så här ser den ut:
Halter- neck men krage och små klädda knappar fram.
Det är ett första prov så den är inte helt klar men det är så den kommer att se ut.
OBS!!! Den sitter lite trångt på mig men det är för att den är lite för liten.




Skriv gärna en kommentar om den! Vad tycker du??

Kramar Yoanna



Kommentarer
Postat av: S

Duktig du är gumman :)

2008-05-24 @ 19:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0