Första Maj!

Vilken slappis dag det har varit i dag!
Jag har inte gjort någonting. Men i går.. ÅÅ va kul vi hade.
Först så var jag till Mora med mamma och farmor. Och tack vare mig så har ju båda en ny garderob.
Sen när jag kom hem trodde jag att jag var sen, men det var jag inte.
När vi kom till festen som vi skulle på hade dom inte ens tänt grillen.
Sen började allt tok. :P
Jag hade med mig min kille och två kompisar. Vi fixade stjuss lämnade av en av mina kompisar och sen åkte vi och hälsade på där mina föräldrar var.
Och där vart vi kvar till klockan blev nästan två. Då va jag trött kan jag säga. :P

I dag är jag då nästan lika trött som jag var i går. Men man kan ju inte sova bort en hel dag.
Så Jag och min kille ha vart och köpt oss man och åkte och hälsade på min kusin. Och dör kan man säga att vi har legat en hel dag och sett på film. Happy Feet!!!
Nu har vi kommit på att vi var tvugna att göra lite nytta så vi är nu hemma hos hans föräldrar och byter däck.
Ja, eller min kille gör det jag sitter inne. Vill inte vara ute i det här ruggiga vädret.


image7

Nu ska jag gå ut och kolla hur det går!
Ha det så bra!!!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0