Dax att åka hem!

Nu är det dax att åka hem till Malung. Det ska bli skönt att få komma hem till anders och familjen.
Men jag är också lite nervös. jag ska klippa av mig nästan allt hår i morgon. och så ska jag till skinn företaget Jofama och kolla på ett plagg som jag har designat. Det ska bli jätte spännande.
Jag tror till och med att dom ska ja med den i kollektionen. Men de återstår att se.  : )
Det kommer hur som helst att bli jätte kul.
Så i morgon blir en fullspäckad dag! Men det blir nog bra i slut ändan.

Just nu är jag på skolan och väntar på bussen in till stan. Tåger går inte fören 12.13 så jag har lite tid på mig att ta mig in till stan. Men jag måste hinna äta också innan bussen går så jag har nått att göra i alla fall. Men jag vet inte vad jag ska äta än. Om det blir en sallad eller Mc donals. Ja vi får se.

Men nu ska jag gå!
Ha det så bra!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0