ÅÅ nej!! Måndag

Den här dagen började inte bra.
När jag vaknade så var jag trött och jätte hungrig och jag insåg att det inte fanns någon mat hemma i lägenheten.
Och när jag skulle sminka mig insåg jag att jag hade glömt sminket hemma i Mlg.
Det är inte så himla lätt att åka och hämta om bussresan tar 3 timmar, och jag har varken körkort eller bil.
Så nu i dag efter skolan så har jag inget annat val än att åka och köpa lite smink.
Men det fixar sig, jag måste ändå ner till stad och köpa lite mat. 
Med tanke på omständigheterna så tycker jag att dagen är ganska bra ändå. Jag menar, det kunde har varit mycket värre.

Första lektionen jag hade var musik. då sjöng jag bara den sista timmen av 3 så det var ganska lindrigt.
De var ganska kul och sjung i dag faktiskt. Jag och Christian sjöng Summer Night ur Grease. Han är duktig men han måste nog öva lite mer.

Nu är det snart dax för Samhällskunskap. Inte så kul.
Vi håller på med "Brott och straff", ska ha genom gång i dag. Och prov nästa vecka.
Jobbigt värre kan man säga, men det går nog bra!

En annan sak som inte är så jobbigt är onsdagen. Har sömnad hela dagen om jag vill.
Ska nog börja med en klänning som jag ska ha på avslutningen.
Har redan tänkt ut modellen så det blir nog en halter neck.

Nu måste jag gå men ha det bra!!
Det ska jag!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0