Ett Nytt Jobb!

I dag var jag på anställingsintrevju på ICA i Malung.
Allt gick jätte bra och jag va lovad att jag skulle få sommarjobba.
När jag sen var hos min mormor på lunch ringer telefonen och dom vill att jag ska börja jobba direkt.
Snacka om tur!!!

Det är ju inte varje gång man får börja jobbet samma dag som man ansöker.
Men det var visst min tur den här gången.
När jag hade kommit hem från jobbet var jag ganska slut i kroppen kan jag säga.
Men de va kul, jätte kul!!!
Och i morgon är det dax igen.
Skulle tydligen få jobba ett par timmar då också.

Nu ska jag åka och hälsa på "Girlsen", vi skulle ha tjejkväll i kväll!!

Ha de bra!!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0