Ännu en dag i mitt liv!

Vilken härlig dag, solen skiner och inte ett moln på himlen.
Önskar att det var så varje dag.
Men min dag började inte lika bra... Pappa ställer sig i dörr öppningen till mitt rum och börjar skrika.
Det vill jag inte kalla för ett bra sätt att vakna.
Till frukost hade mamma inte dukat fram annat än tråkig pålägg och lite torra brödskivor.
Ingen hit direkt.
Men tanke på det fina vädret som vi har i dag så satte jag på mig lite kläder och tog en promenad.
Bara jag och min mobiltelefon, man måste ju ha musik med sig och man
ska ut och gå annars är det ju inge kul. : )
Snacka om att det var härligt.
Nu när jag sitter här efter att ha duschat känns det ännu bättre att man verkligen har gjort nått riktigt under dagen och inte bara vart hemma och inte gjort nått.

Nu kom min älskling precis hem från jobbet, så nu är det dax att ha tag i dagen på riktigt.
Vi ska nämligen hem till hans föräldrar och fixa till ett kalas för hans pappa som har fyllt 50.
Det kommer nog att bli jätte skoj.

Men ha en fortsatt bra dag,
för det ska jag!

Kramar Yoanna

5 i top på min Mobil:
1. Listen to your heart - Roxette
2. Gimme, gimme, gimme - Narada Michael Walden
3. Tainted Love - Soft cell
4. Pointed Sisters - I'm So Excited'
5. Stupid Cupid - Mandy Moore

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0