Vilken jobbigt helg!

Nu har 89:orna tagit studenten i Malung! Vilket också innebär att det är sånna som man känner.
Så på torsdagen hade man fullt upp kan man säga!
Först firade vi studenterna i Grönlandsparken sen va det bara att festa loss!
Det va inte så kul i början men det blev det senare.

På fredagen var både jag och Anders lugna. Han var chafför åt mamma som festade loss!
Först var hon hos min farbror och firade en student.
Sen åkte vi till ett 50 års kalas och där var det också bra med folk.
Kul hade hon men det blev ganska sent, Fast hon skulle upp på morgonen.

Igår var värst. Det var crusing i Vansbro och det var kul men vi kom inte dit förens 10 på kvällen.
På dagen åkte vi och badade vid min familjs stuga. Det var jätte härligt och ganska varmt i vattnet också.
Efter det åkte jag och anders upp till fors till tomas och nicci. Anders skulle köra åt dom.
när vi väl kom i väg så var klockan halv 10.
Sen när vi var där åkte vi mest runt med bilen. Men vi stannade också och hade kisspaus ett X antal gånger. Då träffade vi massa känt folk från Malung.
När klockan var 3 åkte vi hem. Väl hemma var jag så hungrig så jag och anders delade på en micropizza.

Men i dag har det varit lugnt. Jag vart inte ens dåligt från gårdagen, så det var ganska skönt!
Jag vaknade vid 10 och gick up och solade i 2 timmar innan jag väckte anders. Han behövde sova efter att ha kört en hel kväll.
Nu är vi hemma hos han och har precis ätit. Men nu är det väl dax att åka igen.

Men ha en fortsatt bra dag!

Kramar Yoanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0