Vilken dag!

Idag har jag haft fullt upp!
När jag vaknade ringde en tjej som har hand om manikängen i sommar och sa att jag skulle prova kläder inte dag!
Så jag ringde mamma så hon fick hämta mig och stjusa upp mig på hennes jobb! (Två jackor av det jag ska ha på mig var där). I alla fall så provade jag de och de passade.
Sen åkte jag ner till Malung med en av deras anställda så jag skulle kunna hämta cykeln. När jag hade hämtat den åkte jag till min moster och åt. De va inte så dumt.
Sen fram till kl.2 så lekte jag lite med en 9 årig flicka som var där och hälsade på.

Kl.2 åkte jag till OkQ8 för att hämta ett schema över sommaren. Jag ska ju jobba där nu istället! :p
När jag var tillbaka så gjorde jag fina frisyren i flickans hår.
Vid 5 tiden åkte vi till Fors för att då skulle jag prova med kläder på Joel Jonsson och dom satt också jätte bra!
Sen stjussade moster mig till cykeln och jag åkte hem.

Hemma hjälpte jag mamma att plantera blommor som hon hade köpt. Hon har det lite jobbigt och han inte vara i för mycket vatten för hon har skurit sig i tummen. Så jag var så illa tvungen. :S
När vi var klara åkte vi ut och övningskörde. Det gick faktiskt jätte bra om man jämnför med dom andra gångerna.
Samtidigt passade jag och mamma på att köpa pizza till familjen. så härligt kan man ha det.

Nu är jag på väg till sängen.
Jag är ganska trött efter en sådan här dag.
Godnatt på er!
Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0