Stockholms tripp!!

I söndags åkte jag och min kompis Salina till skockholm för att shoppa och ha det gött i ett par dagar!
Måndag morgan åt vi frukost i gamla stan.
Inte så illa av? Till frukost Chai The och varmsmörgås.


Sen gick vi i några affärer där men hittade inget som föll oss i smaken. Vi gick sen vidare mot Stureplan där fanns det visserligen affärer men inget som passade för min plånbok i alla fall. Nej, se men inte röra!
Sen drog vi oss vidare till Drottninggatan och gick på de vanliga affärerna som H&M, Åhlens, JC , Veromoda osv..
Hela tiden letade jag efter en ny snygg väska men jag hittade ingen. :(
Vid ungefär 4 tiden så gick vi och åt lunch. kan inte påstå att jag behövde någon innan de, med tanke på frukosten.

På kvällen gick vi och såg på "Sex and the City" filmen. Det var jättebra och då menar jag verkligen jättebra! Gillar man serien så älskar man filmen det kan jag lova.
Filmen slutade kl.12 och då var det bara att dra sig hemmåt. Med skavsår gick jag och min kompis runt i Sthlm mitt i natten. Ganska farligt om jag ska vara ärlig. Väl hemma var det väl lugnt och vi däckade direkt.

På Tisdagen, våran sista dag, gick vi inte upp för en klockan var runt 10. sen ringde min moste och pratade med mig i nästan en halvtimme så vi kom aldrig ut ur lägenheten.
Vi började med att gå och köpa skavsårsplåster så vi skulle ståut med dagen. Sen gick vi och åt frukost i Ringen.
Sen åkte vi in till C stationen för att låsa in väskorna och köpa biljetter. Och tro det eller ej så låster jag in plåster förpackningen i skåpet utan att jag hade plåstrat om mig. Och jag kunde ju inte låsa upp än för då hade jag fått betala 50 kr igen, så jag gick en hel dag med skavsår.

Vi gick först till NK för att kolla lite. Och där hade dom precis börjat med rean. Så det var ganska kul ändå.
Jag köpte en luten present till min Anders där. Hoppas att han gillar den.
Sen gick vi vidare och kollade återigen på H&M, Kicks osv.
Mitt i allt ringde min moster och frågade om vi skulle ses nu när jag var i Sthlm. Så det gjorde vi.
Så med hennes hjälp tittade jag tillslut min väska. I affären Nichole i Pub på Drottninggatan.


Friis  Company väska! Jag bara älskar den!

Jag köpte också några linnen från JC, en klänning från Veromoda, en skjorta från H&M samt Smycken och smink från olika affärer.

I morgon ska jag åka till en by nära Gävle och hälsa på en kompis.
Så jag skriver mer så snart jag kan!

Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0