Måndag!

I dag har jag haft en riktigt jobbigt dag!
Först gick jag upp tidigt för att jag skulle åka till Mormor och rensa rabatter och klippa gräs. Det gick jätte bra men det va väldligt varmt kan jag säga... :P
Sen fick jag mat av henne, de var inte så dumt.
Santidigt skyndade jag mig så jag skulle hinna med min buss till Karlstad som gick 14.25. Och jag han faktiskt med bussen.
Men det blev ju snabbt ändrade planer för på bussen pratarde jag med en klasskompis och då säger hon att jag är ledig i morgon. Då är det ju ingen idé att åka till Karlstad i dag. Så jag gick av bussen vid min farmor och farfars sommarstuga. Som tur var dom där.
Och inte nog med de, dom hade skaffar lamm där också, 3 stycken, jätte söt lamm.
Så det var inte så dumt att gå av där!

Nu ska jag gå
ha en trevlig kväll!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0