Fläskläpp!

Igår när jag och anders skulle åka och se på min bror när han spelade fotboll hade vi familjens hund med oss. Och när vi klev ur bilen på parkeringen så drog han mig åt sidan så jag slog underläppen i kanten på dörren. Så tänderna slog hål på insidan av läppen och halva underläppen svälde upp. Det var inte så skönt!

Så här hemskt såg det ut när det äntligen hade slutat blöda!




Idag är det bättre men det är fortfarande jobbigt att äta vissa saker.

Idag har det varit ganska lugnt men jag har varit hungrig en hel dag. Jag åt inget till frukost och sen åt jag bara lite till lunch. Men jag få väl skylla mig själv.

Nu måste jag gå men ha det så bra!

Puss och Kram Yoanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0