Sjuk! 16 december

I dag har jag vart hemma och vart sjuk.
Inte så kul för man har inget att göra om man orkar inget heller.

Nu har jag precis fått i mig lite mat så jag mår bättre i alla fall. I morgon måste jag till skolan.
Då är det ju skolmässa. Och jag ska vara med me företaget.
Jag hoppas att de kommer att gå bra jag e så nervös.

Men nu är det inte så många dagar kvar till jul. Bara 8 dagar.
Och jag har inte köpt alla julklappar än. Men jag har bara en kvar och den är till Anders.
Men jag vet inte vad han ska få så jag har ett litet probelm. Men jag har väl några idéer men jag vet inte riktigt om de kommer att funka.

Nu ska jag gå och se på tv.
Men jag skriver väl snart igen!
Puss och Kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0