Nobeldagen!

I dag har vi haft lek och stoj i skolan närstan så att man kan tycka att det är lite töntigt. Men det är väl bara att hänga med på vad lärarna säger. Eftersom skolan heter Nobel så leker vi alltid den 10/12. jaja  hehe**

Sen har jag ju sytt lite också, de gick inte så bra. Men de kommer att fixa sig på fredag jag bara vet de. :) Jag håller på med en klänning till en kompis i malung. Och jag hoppas att hon kommer att bli nöjd me den :)

Men de roligaste hände väl nu i kväll. Jag bor ju inneboende nu hos min mammas kusin och jag skulle bleka slingor på henne. Det gick ganska bra till slut men hon fick ha de i nästan 2 timmar och de e nog inte meningen.
Vi ska fixa till henne nästa vecka med lite mer färg så får vi se vad som händer. :)

Nu ska jag gå och lägga mig.
I morgon gäller det att planera inför skolmässa som är nästa onsdag.
Hoppas att de kommer mycket folk och både kolla och köper.

God natt! : )
Puss och kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0