Den 25 december och snart nytt år.

I dag har det inte hänt så mycke jag har varit hemma och städat och tränat inför körkortet. Sen jag har jag och pappa varit ute och övningskört lite också. Det gick jätte bra så de känns som om jag klarar uppkörningen i januari.

Nu är det väl dax att planera vad man ska göra under nyårsafton. Jag har inte ritkigt bestämt det än men jag vet att det kommer att bli fest. Men kan ju hoppas att de blir lika galet som på juldagen.

Då hade jag jättekul med mina kompisar. Vi var hemma hos salina och åt och jag, hon och en till. Sen kom det det 4 tjejer till och det blev party kan jag lova. Senare på kvällen vid 11 ungefär gick vi på Pubafton på Orrskogen. Det var jättekul och vi dansade och jag trärffade min älskling där också.

Så här såg jag ut på kvällen:
 



Jag får väl fundera vidare på Nyåret. men de fixar sig alltid.

Nu ska jag sova. God Natt

Puss och kram Yoanna

Kommentarer
Postat av: sofia

fin blogg! :D

2009-01-04 @ 00:16:55
URL: http://atmyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0