9 December.

I dag ärr jag ledig, ganska skönt. :) Så jag har sovit typ en hel dag och sen har jag bara gått upp och ätit.
Men jag ska inte dega hela dagen. För jag ska baka julgodis, städa och göra läxor.

Så jag har en ganska skön dag i dag.

Men en sak som jag inte förstår är hur egoistisk man kan vara om man envisas med att få en kille som redan har en tjej.
De han jag inte förstå. Jag fattar inte heller varför men skulle göra något sånt mot nån man känner.
Men de e ju klart, om man tror att man e snyggast i hela världen så kanske de funkar men de gör det inte. Det är alltid dom goda som kommer att segra och de gäller inte bara i sagorna utan i verkligenheten också.

Och det är de som e så himla skönt.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Skriver mer sen :)

Puss och kram Yoanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va gulligt du är, haha :D. Jag vet nog vem du syftar på :P..

2008-12-09 @ 14:59:01
Postat av: Anonym

Ojsan, var bara från mig / Salina

2008-12-09 @ 14:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0