15 december

Nu är det bara 9 dagar kvar till julafton. Jag känner mig som ett litet barn när jag tänker på det.
Men det är ju tur att jag inte har så mycket kvar att göra nu.
Det här det jag har gjort i helgen:
* Julklappar
* Julkort
*
Städat
* Julpynta
*
Äta mitt första Julbord på Värmlandsporten i Värnäs



Och så gjorde jag lite annat också.

Men i dag har jag haft prov i engelska Shakespeare och Macbeth. Inte så kul men jag tro att de gick bra i alla fall.
Sen hade jag naturkunskap och då gjortde vi Cerat på olika sett jätte kul och jätte lätt.

Nu ska jag nog åka och handla med min mamman i familjen där jag bor.

Ha en bra kväll skriver snart. :)
Puss och kram Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0