Studiedag!!

Vad härligt!
Att vara ledig en hel dag från skolan.
Bara vara hemma och inte göra nått.
Eller jo föresten jag har ju visst gjort nått i dag.
Först va jag ute och sprang och de va jobbigt. I alla fall med min kondis.. :P
Jag håller på å tränar in för sommaren. man Måste ju vara snygg i bikini.. :P
Sen åkte jag till min kära moster och åt lunch.
Och där fick jag ta hand om min lilla kusin på 7 månader.
Det va ganska kul tills hon började skrika, men det var för att hon va trött så de va inte så konstigt.
När klockan var 4 kom min älskling och hämtade mig.
Och nu sitter jag här efter att ha lagat mat åt min pappa. Tänk att  han inte kunde göra de själv. hehe
Till kvällen blir det väl fest tror jag.
Ska höra me tjejerna om hur det blir.
Ha en bra kväll!!

Kramar Yoanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0