Då har redan halva lovet gått..

Ja ha då va onsdagen snart slut.. Tänk att tiden ska gå så fort när man är hemma och hälsar på.
Jag har ju inte ens hunnit blogga.. de är lite illa men de har hänt en del faktiskt.7

Som på tåget hem i söndags, då vart de stopp på spåret i 1,5 timmar mellan Arlanda och Uppsala pga en olycka och jag vet fortfaraande inte vad som hände. Men jag vet i alla fall att jag va 1,5 timme sen hem. Och att de inte skulle ta 45 min från Djurås som taxichaffören hävdade. De tar minst 1 timme och 15 min. Jaja.. Jag kan då hem i alla fall. Men trött efter en hel dag resande....

På måndagen va jag hemma och hade de gött. Lagade lite mat, sydde och plockade lite. En helt okej dag. Glömde helt bort att blogga :S inte bra...

Och i går hade jag och mamma en fixa hemma dag. Men den började med sovmorgon. Och så kom tjejen som jag ska sy åt så jag fick ta lite mått. Så nu är de bara att fixa mönstret och sy en toall. :) De ska bli en topp i skinn tillslut men först ett test. :)

Idag, Onsdag har de vart fullt upp jag va helt slut när jag kom hem.
En heldag med farmor och hennes tvillingsyster och min kusin. De kan man kalla...
Jaja... ;) Vi va och kollade på barnens vasalopp och sen en tur upp på fjället för lite mat och shopping.
De har varit en jättehärlig dag men något ansträngande.. Är tydligen inte van att fara runt på de viset. Tur att de bara va en dag. Åt förövrigt godaste lunchen på länge. Raggmunk och skagenröra på Fjällsåsgården. MUMS... :)

                                       Nu ska jag sova så jag orkar upp imorgon.. Har ju halva lovet kvar!

                                                                                Natti Natt!!

                                                                                                                            Puss och Kram Yonanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0